Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Blog
Příjemné osvětlení slunečníku nebo pergoly
24.03.2019
Příjemné osvětlení slunečníku nebo pergoly
Večerní posezení pod pergolou nebo slunečníkem s příjemným a nerušivým osvětlením číst celé
Přistihnout nezvaného hosta při činu? Máme řešení.
23.11.2016
Přistihnout nezvaného hosta při činu? Máme řešení.
Divíte se, že máte za domem rozhrabané odpadky? Někdo vám chodí na uskladněná jablka? Prostě vám mizí věci a nevíte kam. Najít viníka nebude složité. číst celé
LED pásek - moderní a úsporné osvětlení. Jak správně vybrat?
18.11.2016
LED pásek - moderní a úsporné osvětlení. Jak správně vybrat?
Udělat si doma osvětlení LED páskem vypadá na první pohled složitě. Poradíme vám, jak se zorientovat v nabídce a správně vybrat. číst celé
Zobrazit všechny články
Chci zasílat novinky
Služby
  1. Úvod
  2. Reklamační formulář
Reklamační formulář

 

Formulář pro uplatnění reklamace

  • Zkopírujte, vyplňte a vytiskněte tento formulář. Odešlete jej zpět s reklamovaným zbožím.

         Balík označte "REKLAMACE č. objednávky: ................." 

  • Použijte on-line formulář a následně zboží zašlete balíkovou službou. Doporučujeme službu PPL Parcelshop: https://www.pplparcelshop.cz/
  • Nezapomeňte balík označit číslem vaší objednávky kvůli identifikaci.

 


Adresát (prodávající):

Internetový obchod:              https://www.rfelektro.cz

Společnost:                         REGIA Facility s.r.o.

Se sídlem:                           Hlavní 125, 252 07 Štěchovice

IČ / DIČ:                              24290670 / CZ24290670

E-mailová adresa:                shop@rgfm.cz

Telefonní číslo:                    +420 602 955 335

 

Spotřebitel:

Jméno a příjmení:                ……………………………………………………

číslo objednávky:                 ……………………………………………………         

Telefon:                               ……………………………………………………

e-mail:                                 ……………………………………………………         

 

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)

Vážení,

dne……………..….roku……….jsem ve Vašem obchodě vytvořil objednávku č.: ……………

Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady:

popište vady:

 

 

 

 

 

 

 

 

Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem:

označte preferovanou volbu:

 

|   A – výměna   |   B – oprava   |   C – vrácení peněz   |

 

podpis:
______________________________________

Jméno a příjmení:

---------------------------------------------------------------------

 

Seznam příloh:

  1. Faktura / Daňový doklad / Účtenka za objednané zboží
  2. Fotodokumentace ( ANO – NE)

 

 

Obecná poučení k uplatnění reklamace

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.


 

Kudy k nám
Hlavní 101
252 07 Štěchovice

Zákaznická podpora
Karel Richter
Karel Richter
PO-PÁ 8:00 - 18:00
REGIA Facility s.r.o.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.